icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin

Vacature financieel administratief medewerker

We zijn op zoek naar een financieel administratief medewerker voor onze financiële afdeling die ons komt versterken. Samen met de financieel manager zorg jij voor een vlekkeloze financiële-administratie.

Wat bieden we jou?

· Een uitdagende en afwisselende functie voor 16 uur per week. Vanaf 1 januari 2026 vanwege pensionering betreft dit een functie voor 24 uren per week.

· Salaris conform CAO Kinderopvang schaal 6, € 2.577 – € 3.541,- op basis van een fulltime dienstverband;

· Een ondersteunde functie waarbij je ook zelfstandig te werk gaat.

· Een contract voor bepaalde tijd, bij goed functioneren volgt een vaste aanstelling

· Vitaliteitsprogramma;

· Een prettige werksfeer waar ruimte is om zelf mee te denken en uit te voeren;

· Bedrijfsuitjes.

Wat ga je doen?
In deze functie ben jij mede verantwoordelijk voor een efficiënte en betrouwbare administratie. Je houdt je bezig met boekhoudkundige processen. Daarnaast ondersteun je bij het optimaal gebruik maken van onze systemen. Je denkt ook mee in werkwijzen & procedures en automatisering daarvan. Jij ondersteunt bij de periodieke (financiële) rapportages.

Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:

· Verwerken van in- en verkoopfacturen, kas- en bankmutaties;

· Debiteurenbewaking en crediteurenbeheer;

· Grootboekadministratie: Het onderhouden van de tussenrekeningen en het aansluiten van het grootboek met de sub-administraties, controle van het grootboek;

· Assisteren bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen;

Wie ben jij?

· Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;

· Je hebt affiniteit met boekhouden en financiële software;

· Analytisch en cijfermatig ingesteld;

· Je gaat nauwkeurig te werk;

· Je weet de juiste prioriteiten te stellen en kunt snel schakelen;

· MBO diploma richting boekhouding/administratie is een pré.

Waar ga je werken?

Tiko Kinderopvang is een hechte organisatie en actief in de gemeente Achtkarspelen, Noardeast-Fryslân en Opsterland. Hoge kwaliteit staat bij ons voorop. We bieden niet alleen kinderopvang, maar ook buitenschoolse opvang, peuteropvang en gastouderopvang.

We vinden persoonlijke contacten, korte lijnen en vooral een fijne sfeer belangrijk. We investeren in deskundige medewerkers, veilige kindvriendelijke gebouwen en stimulerend spelmateriaal van hoge kwaliteit. Wij hechten waarde aan de kenmerken dichtbij, laagdrempelig en vriendelijk. Werken bij ons betekent veel ruimte voor ontwikkeling en eigen inbreng.

Het kantoor van Tiko is nu nog gevestigd in Kollum, maar zal medio mei verhuizen naar Burgum.

Ben je nog steeds enthousiast?

Stuur je CV en motivatiebrief dan voor 5 mei 2025 naar Marjan Annema (HR Adviseur): werkenbij@tikokinderopvang.nl.

Na de sluitingsdatum ontvang je een reactie op je sollicitatie. De gesprekken vinden plaats op maandag 19 mei en dinsdag 20 mei.